Raapimuspuupaikkani



Mulla on ollut taas tosi - tosi raskas viikonloppu. Pomomies on ja on ollut hammassärkytaudissa jo monta päivää. Me ollaan Mamin kanssa hoidettu sitä porukalla parhaan kykymme mukaisesti. Ja sehän ei ole vähän se. Mä olen nukkunut Pomon vieressä ja Mami on nukkunut sit meen vieressä. Yöllä mä olen hiipparoinut Pomon perässä viimeisillä voimillani. Yöllä se särky nimittäin vasta vaivaakin ja siihen pitää ottaa jäätä & jäävettä. Kyllä mua ihan kauhistuttaa jos mulle tulee tuommoinen hammaspeikko suuhun. Onneksi Maminami harjaa mun hampaita. Mä avaan suuni ihan törrölleen ja Mami saa harjata ihan rauhassa kaikki peikkoset veks. Nyt mulla oli aamulla hilsettä turkissa, ja sehän johtuu terssistä. Ei musta ole enää montaa yötä & päivää näihin hoitohommiin. Tänään Mami ehkä vie mut ulos valjaissa - mä saan niinku relata välillä. Paitti ettei mua toi ulkoilma edes kiinnosta - paras paikka tällä hetkellä on Ihmisnahkasiskon sänky. Siinä rauhasa maata ja ajatella. Kaikkee suurta.

Kommentit

  1. Moi velimies, mulla on noita puutarhahommia tälläi kevväällä. Sit mää raapin salavapuuta vimmatusti.Joskus mua viiraa ja mää juaksen ympäri pihhaa ja vaaniskelen kaikkia lehtiä ja liikkuvaisia. Tännään aamulla mulla kävi moksis tuuri, paksu orava löi mua päin naamaa. Mää vaan olisin haistanu sen pyllyä, kon se istu ja söi siemeniä, se riivattu käänty salaman noppeesti ja pam.Onneks vanha herra tuli juur ovesta puukopparins kansa ja mää pääsin sammaa kyytiä pirttiin.Niin kova oli vauhti, että täyry käyrä kääntymäsä pesuhuoneesa saakka ennenko sai tehtyä mutkan. Sitte söin aamupallaa ja menin maate. Hohhoijaa sentään, kyllä maalla on mukavaa, tuu sääkin ny mua kattoon joskus, nin kirmaillaan. terkkuja väelles ja sulle. Mää en kyllä avvaa suutani ja ruppee antamaan harjata, ooksää oikein miäs lainka, ko sää oot noin säysee vai ooksää sitte joku sivistyny vai??

    VastaaPoista

Lähetä kommentti