Venus - tuleva tyttöystäväni

Venus
Tää saattaa olla mun uusi tyttöystävä. Riippuu miten meen treffit sujuu? Jos se lättää mua nekkuun tai sit mä sitä, niin ei sitten ehkä meen suhde syvene ihan hirmuisiin mittoihin:)

Mutta herrasmiehenä mä en toki aloita riitaa donnien kanssa, pallo on nyt tällä misulla.
Joo...sitten mä sain siltä lelun eli oman pikku hiiren, joka tuoksuu ihanasti naiselle...

Kommentit

  1. Ihana kisuneito. Toivottavasti ei nopea vasen tule käyttöön. Terveisiä Iisakilta ja tule Nyyttoni kylään, en suihki enää sieniin:)))

    VastaaPoista
  2. Juuppa, tuun jos mamma ja papi lähtee mua tuomaan. Mä olen kyllä aika kova kolli nykyään:)

    VastaaPoista
  3. Heips, luultiin jo, että Porista tullaan, kun kilikello soi. Siellä olikin kolme pientä nuutipukkia pusseineen eikä meillä karkin karkkia. Tuffa huomasi, että meillä oli siinä markkakuppi ja annettiin kaks euroo per nuppi ja iloinen poika sanoi, että älä huoli, tällä saa neljä tikkaria ja sitten vähän halattiin:)))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti