Perfect Care Furmaster -lemmikinharja - tilaa nyt kätevästi zooplussalta!

Perfect Care Furmaster -lemmikinharja - tilaa nyt kätevästi zooplussalta!


Mä tarvisin tän mun turkkini fiksaukseen! Huhuu kaikki mun lukuisat ihailijani!

Kommentit

  1. Moikka Nyyttoni, teen porukat kävi kattomasa mua. Mää vaan huamasin jo kaukaa teen auton ja meen noi käppänät hoosas vaan omiansa. Mammakin teki valkeeta perähuaneen kotilieteen ja sano mulle, että orota ny vähä, mää sytytän tän ny ensiks. Onks susta tullu pikku Nyyttoni, ko nin ruaka kelpaa. Mää sanoin sille, että avvaa ny toi ovi, mää meen velipoikaa vastaan. Totta mooses, siellä Porilaiset oli, muttei mittään Nyyttonia. No oli mamis kumminkin, ko mamin ääni on kaiken mukavampaa kuulustella, oli sit kasetti tai oikee ihminen. Ei ne kavvaa jaksanu olla, mutta me ruvettiin mamman kans kattoon cd.tä oikein yhresä ja siälä oli entisiä kissoja ja koiria huru mykky. Mää kysyin, misäs toi lauma ny sitte o ja mamma katto mua ja sano vaan, että paremmilla mettästysmailla. Kyl mää tiärän että, autotallin takana on iso kivi ja sen lähellä on monta hautaa. Mää viime talvena näin siälä ussein kynttilän loimottavan.Ny sinne ei parane lyhtyjä viärä, ko siälä on kuulema savotta. Tuu sitte ainaski kevväällä kon ilmat lämpenee, nin mennään kävelylle. t.Iisakki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti