Nyyttonin hurja hiirijahti





Vitsi, mikä hiirileikki mulla olikaan. Hiiri meni karkuun mutta minä poika sen vain sain kiinni. Hiirestä ei ole enää jäljellä kuin muisto; lattialle jäi kolme karvapalaa ja möykky epämääräistä muovia.

Mun porukat oli Jari Sillanpään konsertissa ja mäkin kuuntelin vähän sen musaa kanssa kotona. Tää tango sopi mun slaavilaiselle perimälle. Mun häntä suoristuu, rinta oikenee ja ihan naurattaa tämmönen musiikki. Vielä kun mun porukat tanssisi niin ilta olisi ihan ihku.

Mun Maminami on niin nuhanen, et se ei nyt jaksa paljon mitään. Mä pelkään et semmonen nuha voi tarttua mun karvanenääni. Hui kauhistus, mä en nyt ehtis sairasteleen. Mulla on kevään eka pulujahti menossa.

Terveisii Velimiehelle maalle, oot kuulemma Vanhan Herran kanssa. Kyllä teillä pojilla nyt kelpaa. Saatte kattella rauhassa urheilua ja nukkua välillä. 

Kommentit