Mä oon talvilomalla tämän viikon

Ihmisnahkasiskollakin on vielä tää viikko lomaa, joten mä päätin et mullakin on. Aion ensi viikolla mennä duuniin laittaan hommat kuntoon. Mä olen sellainen yleisesimies, siellä ja täällä. Kotona mua ei niin hirveesti uskota mut kukaanhan ei ole profeetta omalla maallaan. Pomomies aina luulee et se on pomo mut mä luulen et se ei tie et Pomollakin on Pomo. En nyt muista millai se vanha sanonta menee mut joteski et jokaisen menestyvän miehen takana on...ai joo...menestyvä nainen. Mun täytys löytää joku tosi menestynyt uraohjus ittelleni. En mä niin niistä duuneista välitä niin se sais käydä tahkoos meille hillot himaan. Oiskohan arkkitehti tai lääkärivaimo mulle sopivia? En mä kyllä kahta jaksas hoitaa, yksi vaan. Ainakin aluksi. Mun porukoille oli yksi tyyppi kertonut et sillä on vaimo ja kolme tyttöystävää. Se tyyppi oli ollut ihan puhki ja masentunut. Liikaa kuulemma yhdelle miehelle semmoset naismäärät. Et mä tyydyn yhteen ja tasokkaaseen. Terveisii maalle, tuun tässä joku päivä poikeen.

Kommentit