Maminamin Kultamässykkä

Mä oon maminamin Ykkösmies. Yöllä hurruutin maminamin tyynyä tasaisin väliajoin ja nytkin änkeän tulostimen kautta näppäimistön valtiaaksi. Olen päättänyt olla tämän talo ainoa oikea herra. Nyt me mennään seuraavaksi yhdessä mun mamin kanssa ulos hakeen pyykit narulta. Sitten me yhdessä tehdään peti. On sinne sitten komiaa kellahtaa selälleen nautiskelemaan tuulessa kuivuneiden lakanoiden sulotuoksuista. Ja rinnakkain me sitten vielä maataan siinä. Välillä mä aina hellästi kokeilen tassulla onko mun mami siinä vierellä. Musta on siis tullut uudelleen vauvanyyttoni. Johtuu vähän myös siitä, että ihmisnahkasisiko on täällä enemmän ja mun sydämessä tuntuu etten olekaan se ainoa ja oikea. Mut mä pääsen siitä yli ja muistan olevani kova kissamies viiteen kuuteen.

Kommentit