Tässä sitä nyt ollaan



Tässä mä nyt sitten makaan. Hiiri kainalossa ja tukka takana. Olen juuri syönyt aamupalani ja lähdössä ekaa kertaa mummolaan. Ei tiedä vielä mummo mitään - olen siis ihan yllärinä oven takana. Autossa aion karjua ja karjua. Ei sitten noi suomi-ihmiset taas ala mua turhaan laahaamaan pitkin poikin. Täällä kotona mä olen jo rento. Tottakai välillä pitää vähän säikähdellä mutta se pitää ton mun suomimamin valppaana. Kuulin et mun ihmisnahkasisko tulee tänään yökylään, mä varmaan nukun sen kanssa koska se haisee makeelle ponille ja sitten niille kummille vähäkarvakissoille. Semmosen kuva on tossa keittiön seinässä ja pakko sanoo, et meikä on kato komee kolli tollai viiteen kuuteen kun siihen vertaa. Terkkui vaan Isidorille, en mää kyllä sitä enää tuntis, kato vähän eri touhut täällä cityssä ku siellä korvessa.

Kommentit