Keskiviikko tunnnelmia Nyyttonilta

 
Eilen illalla juteltiin mun Mamin kanssa asioista. Mua mua mm. ihmetytti miksi pitää olla näin pimeää ja tylsää aikaa niin pitkään. Linnut ei liiku ulkona, ihmisiä ei näy parvekkeen alla. Väsyttää vaan kuulemma kaikkia.
 
Raskasta aikaa tämmöinen marraskuu. Eilen mua kävi katsomassa nuoriso, eli Ihmisnahkasisko ja sen Poikaystävä. Poikaystävä on musta ihmeellinen. Mä tuijotan sitä taukoomati vierailun ajan. Silloin, kun se oli täällä yötä, niin mä hiippailin sen viereen nukkumaan. Se ei liiku eikä pöngi. Mami on ärsyttävä, se heiluu koko yön. Mä pienenäni sitten lentelen sängystä ulos.
 
Niille nuorille tehtiin ruokaa ja mäkin sain kerrankin tonnikalaa. Se on mun herkkua ja sitä ei saa antaa missään nimessä paljon kissamiehille. Pienen palan vaan ja ai-ai, kun mä siitä niin tykkään.

Kommentit