Hyvää Laskiaissunnuntaita Kaikille:)

Minä vietän tänään laiskiaista, muut viettäköön perinteisempää juhlaa.
Mun Pomomies lupasi mulle, että jos se voittaa lotossa niin arvatkaas mitä mä saan?
Mä saan ikioman ikuisesti toimivan Kanagelee-automaatin. Sitä kun tassulla taputtaa, niin sieltä pukkaa lautaselle aina uusi kanagelee-pussi. Ei tarvi edes nousta ruokakipon ääreltä, tassulla tömäyttää ja aina uusi pussukka syöksyy esille. Se on mun taivas.

Viettäkää riehakasta laskiaista, porukat lähtee vesijuoksulle. Onneksi, mä menen heti niiden sänkyyn pöyhimään. Mami osti niiden sänkyyn taas uuden hirvityksen ( lue ihana sisuste-elementti ) se on Mara-pässin talja. Järkyttävän kokoinen pässi ollut se mara. Taljakin on kuin peitto. Mara painoi kuulemma 110 kiloa ja teki kymmeniä pikku-maroja maailmaan. Pomomies sanoi, että semmonen talja ei ole huono, siitä voi saada voimaa:)


Kommentit