Kevättä ilmassa













Aika paljon tapahtumia on Kissamiehen elämässä. Mulla oli sairaus. Mun pissiin tuli verta ja mun Mami veti ihan överiksi. Me mentiin päivystykseen viivana ja mut nukutettiin. Mä sain lääkettä ja paranin. Aika yksinkertaista. Siis mulle mutta näille muille tuli aika show. Perjantaina Mami otti mun pisusta näytteen ja vei sen tohtorilaan. Mami uhkaili mua rajusti illalla. Se lupasi itse pissata siihen purkkiin jos mä en ymmärrä. Mut mä poika hallitsen hommat. Pomomies meni aamupiip niin mä sukkana perässä omaan laatikkooni. Mulla on paha ilme, otta rutussa ja silmät viiruina, kun pissin. Me näytetään pojat samanlaisilta. Me ollaan samiksia:)

Nyt lääkäri tutkii näytteen ja ilmoittaa mitä siinä oli. Onko lääkkeet tehonnut yms. Lääkkeen otto sisänsä on yhden luvun arvoinen. Minä poika en ole lääkkeitä ottanut enkä ota. Mutta rautaisen tahdon edessä taivuin. Olin muuten siellä tohtorilassa puntarissa. Painoin komeat 10 kiloa. Aika mooses siis.

Tässä on kuvia mökkireissusta. Mä en viittinyt lähteä, koska siellä oli niin hitokseen kylmä.
Mä meen Pomomiehen kanssa jo ensi viikolla sinne yöksi. Me ei oteta mitään naisia mukaan tielle.
Miehissä lauletaan karaokea ja otetaan drinkkiä. Näitä puuhia haittaa Mami. Se säätää joka välissä ja komentelee meitä. Mä en esim. pääse yksin metsään ja Pomomies joutuu kaikkeen joutavaan verhoduuniin.

Tossa alhaalla on muuten kuvia jostain kukkakimpuista. Niitä tehtiin tänään. Autoin mutta apu ei kelvannut. Mä kuulemma sähellän ja pudottelen juttuja. Se on, joka haukkuu.












Kommentit