Kissa tulee Monopoli-peliin
Silitysrauta poistuu maailman suosituimpiin lukeutuvasta lautapelistä. Kiinteistöpohattapeliä on valmistettu vuodesta 1935. Uudesta pelinappulasta äänestivät harrastajat yli 120 maasta.
Koira-pelinappula saa seurakseen kissan, kun Monopoli-lautapeli uusiutuu. Pelin harrastajat 120 maasta saivat päättää keskiviikkona sulkeutuneessa äänestyksessä, mikä uusi pelinappula korvaa jonkin vanhoista.
Monopolin katuosoitteet vaihtelevat toki maittain, mutta kahdeksan pelinappulaa ovat pysyneet samoina: silitysrauta, kilpa-auto, koira, kenkä, sormustin, silinterihattu, kottikärryt ja taistelulaiva. Äänestäjät pelastivat pudotusuhassa olleet kengän ja kottikärryt, mutta silitysrauta poistuu.
Kissa voitti tulokasnappulakandidaateista helikopterin, robotin, timanttisormuksen ja kitaran.
- Luulen, että kissaihmiset ympäri maailman tarttuivat tilaisuuteen, sanoo valmistaja Hasbron varajohtaja Jonathan Berkowitz.
Suurin osa pelinappuloista on jo vuodelta 1935. Koira ja kottikärryt lisättiin 1950-luvulla.
Yritysmaailma lähti leikkiin mukaan. Jalkineisiin erikoistunut nettikauppa Zappos kampanjoi omia tuotettaan edustavaa kenkänappulaa. Puutarhavälineitä tekevä Ames True Temper tuki nettivideoiden sarjalla kottikärryjä.
Äänestää saivat pelin yli 10 miljoonaa Facebook-fania.
Alkuperäisessä Monopolissa mitellään Yhdysvaltain Atlantic Cityn kaduista. Pelejä on myyty maailmanlaajuisesti 275 miljoonaa
Monopolin katuosoitteet vaihtelevat toki maittain, mutta kahdeksan pelinappulaa ovat pysyneet samoina: silitysrauta, kilpa-auto, koira, kenkä, sormustin, silinterihattu, kottikärryt ja taistelulaiva. Äänestäjät pelastivat pudotusuhassa olleet kengän ja kottikärryt, mutta silitysrauta poistuu.
Kissa voitti tulokasnappulakandidaateista helikopterin, robotin, timanttisormuksen ja kitaran.
- Luulen, että kissaihmiset ympäri maailman tarttuivat tilaisuuteen, sanoo valmistaja Hasbron varajohtaja Jonathan Berkowitz.
Suurin osa pelinappuloista on jo vuodelta 1935. Koira ja kottikärryt lisättiin 1950-luvulla.
Yritysmaailma lähti leikkiin mukaan. Jalkineisiin erikoistunut nettikauppa Zappos kampanjoi omia tuotettaan edustavaa kenkänappulaa. Puutarhavälineitä tekevä Ames True Temper tuki nettivideoiden sarjalla kottikärryjä.
Äänestää saivat pelin yli 10 miljoonaa Facebook-fania.
Alkuperäisessä Monopolissa mitellään Yhdysvaltain Atlantic Cityn kaduista. Pelejä on myyty maailmanlaajuisesti 275 miljoonaa
Kommentit
Lähetä kommentti