Mun harrastus

Mä olen alkanut heittää tikkaa. Herrasmiehelle sopiva laji - ei tuu hiki. Kuulin tossa eilen sivukorvalla, että me ollaan tässä jossain vaiheessa menossa maalle viikonlopuksi.Siellä musta saakin tosi hyvää kuvamateriaalia. Voidaan kimpassa poseerata Velimiehen kanssa. Mä tökkään sitä vähän sivummalle ja olen itte keskellä joka kuvassa. Muuteskin me fläimitään toisiaame tassuilla nenuun, hellästi kuitenkin. Velimies ei tajuu aina näitä järjestyshommia siis kuka on kuka. Kun mä meen sille kylään niin mä olen boss. Syön ruuat, vedän keskivirtsat pyttyyn ja kiipeen kaikkein ylimmälle orrelle nukkuun. Onneksi sillä ei ole omaa donnaa; tää valloittajan elämä kävis mulle liian raskaaksi.
On siellä naapurissa se Mirri, me vaan saadaan siltä molemmat pojat kuritusta. Ärsyttävä tyyppi, kyllä mä sille vielä joskus näytän.

Kommentit