Mukavaa maanantaina mun kamusille:)

Ihan kummallista oli mulla & Pomolla lauantaina. Meen Mami oli jossain reisulla ja ihan hukassa me pojat oltiin kimpassa. Ei ruoka eikä oikein mikään maistunut. Kyllä mua riemastutti, kun ovi kävi ja se meen yhteinen donna tuli himaa. Mun häntäkin nousi ihan kaarelle ja juoksin semmosta ympyrää pitkin poikin kämppää. Ei siis voi kukaan sanoon, ettei mulla olisi tunteita. Mulla on ja suuria onkin. Eilen meillä oli kylässä vauva. Onneksi se vaan oli sillai niinku tosiaan kyläreissulla. Se nimittäin valtasi mun maton ja oli ihan niinkuin joku kuningatar. Kaikki mun alamaiset hyöri sen ympärillä ja mua vähän harmitti. No, kyllä mäkin sitten nuuskaisin ja totesin ettei se nyt hääville tuoksahda. Tämmöstä meillä, terveisiä tässä samalla kaikille tutuille:)

Kommentit