Voinko saada yhden kissanmintun?

Pomomies välillä aina veistelee, että mulla on joku maaginen valta Maminamiin. Mä niinku jotenkin osaan pompottaa sitä. Se juoksee hikipäässä hyysäämässä mun ympärillä ja mullakin on tosi rankkaa keksiä, et mitä seuraavaksi vaatisin? Seuraavaksi mä funtsein, että ehkäpä oma Personal Trainer olisi mun juttu. Se voisi hieroa mua hellästi ja sitten me käytäis yhdessä pikkasen kävelyllä tossa meen pihassa. Ei mun kannata mitään rankkaa reenii aloittaa, ihan vaan rauhan vedoilla. Mahtaako semmonen traineri olla vaan aika kallis; mulla on aika vähän omaa rahaa käytössä. Mut jospa sille riittäis pusut & kissanmintut palkaksi? Tänään meille tulee Iisakin mamma kylään, mä aion pönkiä sen kaikki tavarat, ne haisee sille Velipojalle.

Kommentit

  1. Kiva kolli olit. Kissanminttulahja on tulossa kunhan uusi kauppiastäti saa niitä kauppaansa.Kumpikaan pojista ei noteerannut toisen firman minttupusssukkaa, siinä ei ollut oikeaa potkua. Iisakki haisteli ja haki sinua newtoni ensin kovasti, mutta sitten päätettiin ottaa mamman kanssa rauhan päikkärit ja aikas kauan saatiin vetää hornaa ennenkuin Ilolan mies soitteli ja sitten lähdettiinkin jo mökille. Hyvää viikkoa toivottelee kaikille tutuille iisakki, mamma ja vanhaherra.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti