Parvekemietteitä

Mulla on tässä kuvassa ns. "fundeeraustunti" menossa tai tulossa, sanoisi Pomomies. Näytän omasta mielestäni aika uljaalta. Mussa saattaisi olla jopa Valtiopäivämies-ainesta, jos katsoo tätä mun asennon ylväyttä. On se vaan aika kivaa, että musta on otettu tämmösii oikeita kuvia tähän mun blogiin. Noi hampaanjäljet tossa sälekaihtimen vetonarusassa ei ole mun. Esim. Maminami on saattanut puraista niitä. Naisista ei voi koskaan tietää mitä ne puuhaa. Se kuvaajadonna tulee taas meille joku päivä ottaan musta lisää photoi. Mä olen ny reenannut peilin edessä uusia asentoja. Pomomies sano mulle joku aamu, että jos maailmassa niinku synnytään uudelleen niin tää vaihtoehto syntyä ylihemmoteltuna kartusiaanikissamiehenä ei olisi huonoimmasta päästä. Munkin tärkein hommani on oleskelu yhdistyneenä syömiseen. Rankkaa sekin silti on. On tosi vaikeeta keksiä mistä kieltäytyisi seuraavaksi. Maminami avaa mulle purkkeja hikipäässä ja mä joudun valitteen sitten niistä jonkun mieluisimman. Ny on pakko vetää relaa, että jaksan taas poseerata. Mua ei työt & saati huolet paina. Kisses kaikille:) 

Kommentit