Mä olen niinku Mainoskissamies




Mä olen niinku mainostamassa näissä kuvissa. Mä olin mukana esittelemässä tänään näitä Aloe-tuotteita. Mä olen myös Kissamies, joka naukkaa Mamin & Pomomiehen kanssa drinksut Aloe Veraa aamulla tyhjään vattaan. Mulla on meinaan ny vatta kunnossa ja järkikin on kasvanut ihan silmissä.

Me tullaan pitään pyynnöstä Mamin kanssa tämmönen esittely näistä tuotteista, jos joku niinku innostuu. Mä olen ainakin tyytyväinen asiakas, eikä multa oikeen niin kauheesti ole kysyttykään. Mä vaan avaan suuni ja sinne uppoaa niin aloet kuin kanageleetkin. Sekasin ne siellä vattassa kaikki menee, sanoo aina Pomomieskin.

Halei kaikille mun lukijoille & Iisakille maalle. Jos nää lumet loppuis satamasta niin pääsisin tsekkaan sun kanssa suulin ja navetan.

Ps. varo veli, sun Mammalla on ny pottu sitä Aloe - mehua kassissa, mä näin kun se osti sen. Se varmaan sekottaa sitä sun ruokaas. Haistele nyt hitsukan tarkasti, naiset on aika ovelia jossei niitä osaa varoa.

Kommentit