Joulu keskellä kesää


Kyllä mä autoin Maminamia näissä pakettien pakkaamispuuhissa. Ja avaamispuuhissa. Ja ennenkaikkea sekoittamispuuhissa. Pomomies tuli kotiin ja sanoi, että jos hän olisi kaikki moottoripyöränsä osat levittänyt tohon tyyliin olohuoneen lattialle niin hän olisi ne kiiruusti joutunut korjaamaan pois. Mutta tää on meen hobby Mamin kanssa. Meillä oli eilen semmonen ihana Donna esittelyssä, siis ei sitä esitelty meille vaan me esiteltiin sille näitä meen Aloe-juttuja. Mä varmaan rakastuin ekaa kertaa eläissäni. Multa meni ihan jako sekaisin. Mulle iski hirvee esiintymiskuume. Maminami ihan joutu komentamaan mua ( eka kertaa ), kun mä aloin repii keittiön yrttitarhasta oksia purkeista. Sitten mä esitin kaikki muutkin osaamiseni; ryttäilin mattoja, juoksin ympäriinsä, maukaisin joka nurkalla yms. Mä en ehkä pääse seuraavaan konsultin rooliin jos mä alan sekoon naisista. Onkohan mulla kiihkeetä unkarilaista verta suonissani? Mami ei olisi yhtään yllättynyt jos mä olisin napannut kitaran esiin ja vetäissyt sille donnalle "Tonavan aalloilla " epävireisesti? keskellä olohuoneen lattiaa. Mutta tää kaikki voi johtuu myös siitä,että mä otan joka aamu aloeta. Mä olen silmissä vironnut ja turkkikin kiiltää kilpaa auringon kanssa. Musta ittestä tuntuu, että mun älykkyys on kasvanut. Mä ajattelen kovasti kaikkii ongelmii joka päivä. Aika iso ongelma mull on toi ajanpuute. Ei meinaa päivä riittää tähän kaikkeen miettimiseen ja ruokailuun. Pitää katos olla rytmi meillä kartusiaaneilla.

Kommentit