Paha juttu!

Musta tuli tämmönen tärähtänyt kuva ( Pomomies jotain varmaan tähän veistelis mallista...), koska mulla on kiire tarkistaan ruokakupin saldotilanne. Voi-vei, tänään aamulla ei ollut laittaa mitään foodia mun kuppiin Mamilla. Mutta koska se on nainen niin se ratkaisi tilanteen kädenkäänteessä. Avattiin kylmäsavukinkkuleike-paketti ja mulle pilkottiin siitä aimo annos. Sitten kyllä Mamiakin alkoi naurattaan; kollilla taitaa olla aika kissanpäivät, jos geleet loppuun niin kinkut kehiin.

Aika rankkaa tää kartusiaanikollin olo muuteski; mun kylpyhuoneeni tuoksutetaan jatkuvasti kaikilla olemattomilla hajuilla ja sitten multa evätään pääsy Ihmisnahkasiskon huoneeseen tutkimaan. Ts. pönkitään ponivaatekasoja ja meikkipusseja. Eilen, kun se donna muutti majaa niin mä menin heti makaamaan sen sänkyyn selälleni, olin ainakin puolitoista (150 cm) pitkä kollinroikale. Jotain rotiin pitäsi meidän poikien saada tähän taloon.

Kommentit