Mami opetteli uusii juttui!

Posted by Picasa
Kyllä tässä nyt pientä Kissamiestä viedään kuusi-nolla. Onneksi nyt mun kuvaan ei laitettu suukkosia. Kyllä mua nolottas jos joku ne näkis. Mulla on menossa lasersäteen kyttäys ja se on tosimiesten puuhaa. Pitää olla notkee ja vankka. En ole kyllä saanut sitä sädettä kertaakaan kiinni mutta harjotteleminen; se on se mun juttu. Tänään meinasin unohtua parvekkelle, koska taas aamulla siivottiin. Munhan pitää tarkistaa kaikki paikat ja sinne meinasin jäädä tyynykasan alle. Olisi Mamia sitten omatunto puraissut, kun olisi löytänyt mut kylmettyneenä. Ei olis auttanut pienet hoidot mun lepytykseen. Ainakin kaksi pussia geleetä ja tunnin tassuhieronnan se olisi vaatinut. Terveisii sinne maalle, sä olet Velimies varmaan vaan sisällä vetelehtinyt. See You.

Kommentit

  1. Jaa, mää vai vetelehtinyt. Ei tule kuuloonkaan. Olen järjestyksen miäs. Kello 6.00, 12.00 ja klo18.00 nykysuomeksi sanottuna pötyä kuppiin ja vettä , raikasta vettä toiseen. On se vaan niin kummaa, kon toi meen mamma lukkee kirjaa yällä ja pittää valoja, nin etten määkän tahro saara nukuttua. Toi vanha herra ei järkährä mistään, kuarsaa ninko sen traktori ja puhhuu viälä unisans ja kello kon lähentellee kuutta, nin pams valot pois ja mammakin alkaa kuarsata.
    Joskus multa mennee hermo ja kiipeen kaikkein korkemmalle paikkaa pampuloimaan ja kiljahtelen kans ja sillon sitte tullee aamuruaka ajallansa. Ons sulla tämmösiä vaikeuksia vai onko pönttö täynnä aina puperrettavaa. Terkkuja vaan sinne Porriin täältä maalta.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti