Maminamin murheet

Siis...viikonloppuna oli paljon meluu ja melskettä meillä himassa. Mutta kaikkein parasta oli, kun mun Mami meni suihkuun ja sitten se pesi siellä itteensä vaikka kuinka kauan. Sitten se tuli kuivaan ittensä ja kuului kauhea kirkaisu. Mä menin heti sutena tsiikaan mitä mun vessassa oikeen tapahtuu?

Mua nauratti kovasti mutta Maminami oli tosi ärtyisä. Se oli ottamun MUN pyyhkeen, siis sen, joka on mun kantokopan alusena. Sitten se oli pyyhkinyt ittensä siihen ja mun silmissä se oli tosi söötti karvasena. Mun mielestä mun Mamille sopisi turkki ihan jees.

Taas pestiin ja suihkittin niitä hajuja mun vessa täyteen. Kattos vaan kaikki omat tavaras ja jättäs meen miesten tavarat rauhaan. Pomomiehenkin kalsareita kiikutetaan heti kaappiin tai johkiin ja eihän se niitä sitten löydä. Miettis vaan Mamikin jos me heti vietäs sen pöksyt piiloon, kun se niistä luopuis sopivasti tuolinnojalle.

Järkyttää ainakin mua se jatkuva siivous ja hajunpoisto. Ei ole meillä pojilla helppoo täällä asua.

Kommentit