Lupa höyryttää & mukavaa Loppiaista !


Tässä kuvassa on Kissaneiti Puerto Ricosta. Mami ajatteli, että mulle sopisi tämmönen donna, tumma & tulinen Canarialta. Mä sanoin heti et hei camoon! Toi näyttää komentooralta ja vallanhimoiselta. Ei sovi mulle. Pitää olla vaalee ja viilee. Eilen oli meillä tosi tiukka paikka täällä kotona. Maminamilla oli kokeilussa höyrypesuri. Mä heti tiesin, että ei hyvä heilu tästä kokeilusta. Mami höyrytti kylpyhuonetta ja vaikka mitä silla pesurilla.  Mä muistin, että mun turkista oli jotain juttua. Mun turkki on muka rasvainen.  Mä poika lähdin sängyn alle. Varmuuden vuoksi.  Onneksi se pesuri on nyt viety pois ja rauha maassa taas. Ärsyttää toi siivousinto, mun kaikki hyvät haisut menee ihan hukkaan. Terveisii maalle, mun porukat tulee taas sinne juhliin.

Toim. huomautus: höyrypesuri ei ole leikin asia, höyry on polttavaa ja tarkoitettu vain pinnoille, jotka sen kestävät. Sitä ei saa koskaan suunnata ihmisiin tai eläimiin. Mutta koska blogi on hömppää niin kirjoittajalla on vapaus käyttää huumoria, joskus vähän mustallakin tavalla.

Kommentit