Mun Joululahjatoive !


Helena Dbalýn älypeli kaikenikäisille kissoille. Viisi erilaista tehtävää vastaavat mielen ja kehon aktiivisuusvaatimuksiin sekä tarjoavat hupia. Konepestävä. Suomalaisten kissaystävien suosikkituote!
Cat Activity Fun Board on Helena Dbalýn huolella kehittämä älypeli, joka vastaa ja haastaa kissan kehon ja mielen aktiivisuustarpeita. Koostuu viidestä erilaisesta moduulista, joista jokainen tarjoaa uudenlaista puuhaa kissallesi. Tämän pelin avulla kissasi oveluus ja monipuoliset pelitaidot kehittyvät.

Jos mä saisin tämmösen vehkeen niin voisin osallistua kissojen Mensa-testiin jo helmikuussa.
Sitten mut todettais superälykkääksi kissaksi ja mä voisin kiertää ympäri maailmaa ja tienata hirveet rahat. Sit mä vaan ostasin Mamille lahjoi ja me köllittäs yhdessä upeissa hotellihuoneissa (kahdestaan.) Me vaan tehtäis reissui ja kateltais maailmaa. Mä esiintysin kaikissa kuumissa ajankohtaisohjelmissa tyyliin Jay Leno tai jotain. Mä voisin ostaa kaulaani semmosen kultaristin niinku niillä räppäreillä on. Hiukaks tulis kartusiaanit kuuluisiks. Mieti ny; maaailman älykkäin kissa on kartusiaani suomesta: NYYTTONI  alias Supermaster - Tietäjä.

Mun täytyy ny ihan vähän reenata niin sitten mä näytän kynteni:)

Tuote Tuotenumero Hinta € (sis. ALV) Määrä Tilaa
- 30 x 40 cm 142656.0 39,90 €

Kommentit