Kotona on kartusiaanikollin kiva olla

Jep - mä olen taas kotona. Siellä hoitolassa oli ihan mukavaa. Ainoo etten mä oikein diggaa muita kissoi niin hirveesti. Koitin sit niinku taputtaa niitä vähän päähän yms. Mulla on ns. ainoan lapsen syndrooma. Oli siellä pari aika hyvän näköstäkin kissamisuu mut en mä sit niistäkään niin piitannut.

Se Hoitajadonna oli kanssa jees, anto mulle ruokaa & rapsutuksii. Sit siellä oli semmonen lankku mun kopissa niin mun olisi pitänyt kiivetä sitä pitkin ikkunalle. Hitsuli, mä en kiipee minnekään. Sanoin vaan sille Hoitajadonnalle et "kiipee ite vaan.".

Nyt mä olen ollut himassa oikeen Lemmen Roomeo. Seuraan Maminamia joka paikkaan ja nukuin päikkäritkin Pomomiehen kainalossa. Musta tuntuu, että koti onkin ihan kiva paikka ja noi tyypitkin aika mukavii, ihmisiksi. 

Kävin jopa kyttäämässä Ihmisnahkasiskon joululahjat. Niitä oli musta vähän liikaa - jotain rotia pitäis sille saada. Mä olen kummiskin sillai kans tärkee ja mulle ei tullut kauheesti pakettei kummiskaan. Ai niin - Velimies oli lähettänyt kissanminttui ja uuden toiletin:) Kiitti vaan kamu, taisi mennä sun koko vuoden viikkorahat niihin. Tuun poikkeen heti kun joudan. Voidaan sitten tassuttaa toisiamme nenuun, treenasin sitä hoitolassa.

Ps. jos sun porukat lähtee Las Palmasiin, niin mä tiedän minne sut viedään!
Ähäkutti - Kattimies!

Kommentit

  1. Moikka velimies. Mää olin sun kummidonnan kans koko joulunpyhät. Raapein sen oven takana ja sitte, kun pääsin menin heti takahuaneeseen rapisteleen ja kaatuileen ja tiätenkin sain porttia heti, kun mun saatiin kiinni. Ei kuulemma kukkaan saa semmosessa metelissä nukuttua.No, sitten nukuinkin porukoitten välissä autuaasti niin pitkänä, että vanha herra sanoi, että noin pitkäks kalaks ei edes Malmin Sirkku saa kettään. Mamma ei pannu kuurelta valoja, että ei häiritä mun ruakasessioni tähren muita. Se pelläästy kamalasti, että kuin mää siinä ruakakupin viäresä makkaan niin kummallisesti ja piteli sitä elukkaa ja siinä olikin donnan märräät saappaat ja se pelläästy sitte niitäki. Mää olin ne saappaat jo löytäny aikaa ja ihme ko sain pääni pois niin kappeesta varresta,ko aina syvemmällä haisi paremmalle. Siälä oli komiaa, kon ulkovalkeet näytti ninko olis ollu kuutamo, se teki tämmöseen pimmeesä olleeseen vaikutuksen, ihan ko olis syntymäsijoillaan ollu. Luuleks sää, etten mää mika pärjää hoitolasa, mää poika otan kaikki hoirot ja hoitelen siinä sivusa muut. Moikka, tuu kattoon maalle.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti