Hyvää Itsenäisyyspäivää 2011 !




Kävin tsekkaas velimiehen maalla ja vein niille Itsenäisyyspäivä-kukkakimpun samalla.
Siellä oli kaikki ihan jees ja Velimieskin samanlainen kiviriippa kun tavallisestikin.
Pihalle meen piti mennä seikkaileen mutku oli tullu lumi maahan niin mä en ainakaan sinne mee märkään & kylmään käppäileen vapaaehtosesti.

Nyt mä syön kotona kuuppani täyteen kanafileetä, Velimiehellä oli köyhät tarjoilut. Jotain kuivii muroi vaan. Mut kyllä ne sille riittää. Seuraavaksi mä otan eväät mukaan - siellä ei ole kauppaa niinku täällä.

Velimiehellä oli tosi hieno uusi vessa - semmosen mäkin tarvisin. Ainoo huono puoli oli, kun mä en pääse sinne tönkimään yksikseni vaan pitää toisella tassulla läpsiä veljee pois sieltä kipasta. Meillä kun on tietysti samaan aikaan karmee keskivirtsahätä.

See You all my friends !

Kommentit

  1. Hyvää itsenäisyyspäivää Nyyttonille! Ja tietysti palveluskunnalle kanssa.

    VastaaPoista
  2. Moi ja kiitos velimiäs ko kävit. Kyl sun kansas sit vässyy, mää nukuin sänkysä loppupäivän, sain pittää sen yksin, ko kerranki noi mun kamut katto telkkua. Mammakin on jo ensimmäisen kerran sen soran kattonu varmaan vuanna viis. Koko kylä, kaikki ko kynnelle kykeni, meni sitä kuarmaauton lavalla Tulkkilaan kattomaan. Se oli semmonen filmi, että se oikein pyssäytti kuulemma vähäks aikaa miettimään. Semmosia kuivia muruja mamma mulle yritti tyrkyttää ja mää sanoin, että pötyä pöytään. Siinä kaupasa, ko ne ehtoolla poikkes ei ollu mittään kissanruakaa ja pussit on loppu. Toi on kekseliäs, toi mamma. Se karppas, sikulihua ja voita päälle härsyks.Maistu tosi moileelle ja mää söin kaikki.Mun linjat ja turkki oikeen tykkää tosta ja ei se syränkä heti pyssää. Hianon puskan toitte, sitä mun täyry oikein tutkia ja sää peijakas olit istunu sen viäresä, kyl mää senkin haistin, terkkuja Porriin ja tuu taas pian, toivoo Iisakki ja porukat

    VastaaPoista

Lähetä kommentti