Hyökkäys Johtavan Uroksen tyynylle

Voi - vei, aamuisin mulla on huisin nastaa hommaa. Mä kyttään, kun Pomomies lähtee veks ja sitte mä meen heti sen tyynylle istumaan ja tampuloimaan. Mun silhuetti näkyy valoa vasten ihan siltä kuin leijonakuningas siinä piirretyssä, kun se antoi niitä käskyjä siellä vuorella. Maminamia mä en uskalla herättää, naiset on aika äkäisiä aamuisin. Niinpä mä vaan tuijotan sitä niin kauan, että se herää.
Pomomiehen tyyny haisee musta ihan eksoottiselle, se käyttää semmosta Jean Paul Galtieria. Ne oli jossain juhlissa niin se oli taas ruiskinut itteensä sitä. Se luulee, et se on naisiin menevä tuoksu.
Mä käytän tota Cat Man Doo-tuoksuu. Aattele jos meen menisi pullot joku aamu sekaisin Pomomiehen kanssa. Se laittas Cat Man Doota ja mä sitä sen hajuu. Mieti, se menis duuniin ja kaikki sanois et kettui tapettu huonommilla aineilla. Mä taas menisin parvekkeelle kyttään pului niin donnat kadullakin pyörtyisi.

Huomenna mennään kattoon mun Velimiestä ja sit meillä on semmonen Kekri-juhla. Ei me siitä niin piitata Velimiehen kanssa. Me vaan ehkä jahdataan niitä kissavainajien henkiä ja jotain muuta tommosta halloween-touhuu. Mua kyllä pelottaa oikeesti, kun Velimies puhuu kaikkii haamujuttui mulle. Se on muka nähnyt jotain haamui siellä. Kyllä mä luulen, et se on nähnyt oman kuvansa peilistä ja pelästynyt.

Kommentit

  1. Voi Nyytsky, sää et tullukkan meille. Mää orotin sua ja sit ko mää huamasin, ettet sää tullu panin pääni pomomiehen talvitossuun ja otin ihanat hajut siältä. Mää makasin laatteella selläälläni ja erittelin eri hajumerkkejä. Paljon oli semmosia, kon en tiänny, mutta olit sää sen sukkaan ommaa hajuas ainakin saanu, siittä mää tykkäsin. Täällä kiitellään käynnistä ja erinomaista kuulemma, ko se sun ihmisiskoskin oli mukana.Kon ne tuli evakosta, on ne sit vanhoja, ko mää kerkesin ulkovalot kaks kertaa sytyttämmään enneko ne pääsi trapuille. Mää saan semmosen hepulin, että juaksen suurta ympyrää kakskin kertaa ja oon sitten ovella ihan yhtä naatti kon noi mun ihmiseniki. Terkkuja sulle toivoo Iisakkiveli

    VastaaPoista

Lähetä kommentti