Latvia



Voi hitsuli! Mun Maminami oli Riikassa ja sinne MUN olisi pitänyt päästä.
Mun slaaviperintöni tai siis luonteeni sopisi just sinne.
Mutta oikeesti mulla oli tosi nastaa Pomomiehen kanssa kotona. Me tehtiin kaikkee kivaa yhdessä.
Me päällystettiin semmoset tuolitkin ja Maminami todella YLLÄTTY kun se näki ne.
Mun pää, tassut ja häntä meinas kanssa tulla päällystetyksi mut ei se menoo haitannut.
Pomomies ei antanutt mulle ruokaa ihan siihen tahtiin kuin olen tottunut;
siis tunnin välein pompotan Mamia mutta nyt se ei auttanut. Nuolin geleen ja sanoin; et nyt lisää pötyä kuppiin. Mitä hittoa, se sekotti niihin vanhoihin muroihin niinku lisää foodia.
MUN kuppi pitää pestä ja laittaa uudesta pussista geleetä. Kyllä mä kerroin Mamille heti tämmösen epäkohdan. Mun suuni oli ihan yhtä pyöree kuin (en kerro mikä ) ja meinasin ihan pudota pöydältä lattialle, olin niin tohkeissani. Mä haistelin kaikki Mamin kamat ja kassit ja pakko sanoo et ne haisi ihan oudolle. Ihan piti pestä naamanikin moneen kertaan.

Kommentit