Kuvissa Kylän Komein Kolli



Tässä mä lymyilen olohuoneen soffatyynyjen välissä. Tämä soffa on kova syömään mun leluhiiriä.
Mulla on ollut hitsun kova viikonloppu; pikkudonnia on vilissyt täällä tosi paljon. Mä sain taas porttia Ihmisnahkasiskon makkariin. Mulla on nimittäin nykyään semmonen uusi taktiikka sinne huoneeseen pääsyä varten. Otan vauhtia ja juoksen päin ovee yöllä. Kyllä mä sinne kerran onnistuin tällä tempauksella pääsemään, toista kertaa en sitten enää viittinyt yrittää.

Oikeesti mulla ja Mamilla on opittuna uusi temppu; se on Pusu. Mami sanoo että "pusu" ja mä annan sitten sille hellän tökkäisyn ensin vasemmalle sitten oikeelle poskelle. Vähän mä olen äijää, kun olen oppinut tämmösen tempun. Mä näytän ihan semmoselta puolikahelilta vanhaltapojalta, joka on löytänyt elämänsä naisen.

Pusuja kaikille, toivottaa Nyyttoni

Kommentit