Hirmu- Tapahtuma

Mulle ja Mamille meinasi aamulla sattua tapaturma. Maminami haki parvekkeelta jotain kukkajuttuja ja mä autoin sitä.
Se ei vaan huomannut, että mä olin niin kovasti mukana siinä touhussa. Mami nousi semmosille tikkaille ja otti niitä kukkia alas sieltä hyllyltä. Mä nousin kanssa niille tikkaille ja niinku autoin.
Mami ei huomannut mua vaan meinasi astua takaperin mut ihan littanaksi. Kyllä me molemmat pelästyttiin kovasti. Onneksi mun Mami on vielä aika vetree ja jopa notkee ikäisekseen niin sen tasapaino säily ja mulla henkikulta. Tää oli ihan hurja homma aamusella. Eilen olin Velimiehellä kylässä, siellä oli ihan outoo. Keittiö oli aika tyhjä ja olohuoneessa kamaa. Siellä tehdään jotain remonttii. Tyhmää musta tommoset muutokset. En tykkää. Musta olisi ihan parasta, että kaikki säilys aina ihan ennallaan ja kaikki pysyis omissa kodeissaan. Mäkin olisin vaan Mamin kanssa kaksistaan himassa. Pomomies kävis vaan välillä tsiikaas meitä. Mä olisin niinku se Ykkösmies. Oikeesti en mä jaksais; karsee vastuu Mamista lankeis mun hennoille hartioille. Kesällä, kun se Pomo oli jossain reissulla niin mä jouduin kaksi yötä oleen Talon Mies. Vieläkin terssikäyrä nousee, kun muistelen niitä aikoja. Kyllä tää Kakkosmiehen pesti on sillai mulle sopivampi duuni.

Kommentit