Maminami puhelee höpöjuttuja

Mun Maminami väitti aamulla, että mä pumppailin ja kuorsasin viime yönä.
Höpö - höpö, sanon mä itse. Kyttäis vaan omansa. Mulla oli suolistoprobleema ja hengitystietukos.
Molemmat oli sitäpaitti Mamin vika. Mulle tarjottiin jauhelihaa - ei sovi. Haisee. En saanut Kanageleetä, söin jauhelihan ja heti alkoi vatsa reagoimaan. Kuorsaus taas johtui kylmettymisestä. Istuin parvekkeella ja varmaan siellä sain kylmää. Onneksi pääsen PIAN Iida Ihanan hoitoon. Siellä mua ja mun slaavilaista herkkyytäni ymmärretään. Ei tarjota pahoja ruokia eikä pistetä "haukkaamaan" raitista ilmaa. Maminamilla on spartalaiset kasvatusperiaatteet; raakaruokaa ja ulkoilmaa. EVVK.

Terveisii Velimiehelle. Kun mä tuun seuraavaksi kylään niin näytetään sille Naapurin Mirrille yhdessä.
Sä muriset ja mä näytän hampaani. Kyllä me yksi donna saadaan hiljaseksi. Ehkä.

Kommentit