Halipatsuippa - meikä lähtee lomalle!


Heippa vaan kamut - meikä lähtee lomalle. Mä meen siis hoitoon mun Iida Ihanaiselle.
Ei ihan joka kollilla olekaan omaa,  Personal Vip - Hoitajaa. Tuttujen kesken siis PVH.
Mulla on vielä tosi nätti blondi. Sillä on kaiken muun hyvän lisäksi hellä luonne. Et kyllä tää viikko mulla menee ihan nappiin.

Ollukkin mulla vähän tylsää täällä kotona. Vettä satanut monta päivää ja en ole oikein viittiny edes ulos kattella. Viime yönä mulla oli tosi haastava tilanne. Maminami tuli pimeessä vessasta ja se sekotti jotenkin peiton ja petauspatjan. Se vaan kisko ja rullas mua sinne petauspatjan sisään. Hitsukka, että meillä oli kova taistelu. Mutta mä voitin. Onkohan meillä jo se aika, että Mami alkaa kulkee yöt vessassa ja päivät se muistelee ihmisten nimiä? Pomomies veti vaan hornaa vaikka me teuhtattiin niitten petivaatteiden kanssa. Olispa mulla sen unenlahjat!

Kommentit

  1. Kuule velimies, sulla on lujat hermot. Mulla ei oo pitkät hermot. Kon mun mamma herrää, mää huomaan sen heti ja vilaus, mää oon ennen sitä jo vessasa. Sitte sielä vietetään aikaa ja takasin meen vasta kon toi mamma on ittensä
    sänkyyn äheltänyt ja minulle reunan jättänyt.Puhelimen luona saa tota paria sitten kauvan orotella ja äskön ko tuli roskakuski ni ne ei mun puhettani ymmärtäny. Jos pihhaan tullee auto ja mää sen ilmotan, ni tarttis sit kattoo pihalle kans eikä ihmetellä onks mun vatta kippee. On vaan mukavaa silti ko sattaa nin on katto pään päällä ja oma teline klasin viäresä. Häh hää muakin tullee viikonvaihteesa Vantaan neitokainen kattomaan. Ennen niitä oli kolme, mut tää varmaan korvaa ne toiset. Mahtoks ne musta paljon välittää taik välitti kyl, niitten kans oli kiva olla. Terkkuja sulle lomalle.Iisakki

    VastaaPoista
  2. Sää Nyyttoni oot kuulemma nin kaukana, että et tuu tällä viikkoo mua kattomaan. Mää noteeraan kaikki autot ko on sama ääni kon pomomiähen moottorisa. Ei oo kuule montaa, mutta ne vähät mää monkun noille mun kamuille.Ei oo mittään tapahtunu, sattaa vaan ja on ruaho kamalan märkää. Terkkuja sulle sinne pääkaupunkiseurulle, tuu sitte ensi viikolla varmana, jooko??

    VastaaPoista

Lähetä kommentti