Parvekenautintoja ala Nyyttoni














Mun on ihan pakko kertoo kaikille mun faneille, että kesä on pikku kissamiehen parasta aikaa.
Nyt mulla on taas se kuuluisa parvekeverkko, jotta voin nautiskella tuulen tuiverruksesta silkkiturkillani ottaessani aurinkoa. Me nautiskellaan yhdessä Pomomiehen kanssa auringosta ja jutellaan miesten juttuja. Ei Maminami aina ihan ymmärrä meitä mutta ei se haittaa. Nyt täällä tuoksuu kala, Maminami heitti lohen uuniin. Mua värisytti semmonen kala, ei ole mun juttuni. Maminami laitto siihen kalaan mausteita, ananasta ja päälle juustoraastetta. Se juustoraaste on musta ainoo hyvä juttu. Se maistuu mun suuhun sopivalle. Terveisii kaikille ja Onnea Mun hoitajadonnnalle Iida Ihanalle Ylioppilaaksi valmistumisen kunniaksi. Mä en nyt viitti tulla sun juhliin, antaa noitten tyyppien tulla.
Mä laitan sulle vielä musaa soimaan; karvaine pusu sulle. Tuu kattoon mua PIAN:)

Kommentit