Body-Catman

Mä olen kuunnellut mun Mamin juttuja sen treenauksesta. Ihan riittävästi. Aattelin nyt ehdottaa sille, että mä alkaisin kanssa. Ostettas mulle salikortti, jumppabody ( puna-valkoraitainen ) ja treenilenkkarit.
Voisin aluksi alkaa vetää sitä kahvakuulaa ja toi ihan tavallinenkin treeni tekis hyvää mun syville vatsalihaksille. Maminamillakin on löytynyt jotain uusia lihaksia niin kaipa niitä mullakin on.
Maminami haisi tänään vieraalle Kattimiehelle ja mua suoraan sanottuna; ketutti ankarasti sen touhut.

Kaiken huipuksi se toi sen vieraan kissan kakkapussin meille. Mua aivastutti ja suututti se pussi. Rapsutin mattoo ja ryntäsin häntä kaarella rappukäytävään. Aattelin lähtee kiertää vähän maailmaa.
Ai miksi sen vieraan kissan kakat oli meen eteisen pöydälle? No, kun meen rapussa asuu joku toinen kissa.
En tie ees nimee. Niin Maminami hoitaa sitä nyt pari päivää ja tietty kuljettaa niitä kakkoja eestaas. Naisen logiikalla ei voi viedä kissa A:n kakkoja ensin ja sitten kissa B:n kakkoja. Mä olen tietysti kissa A. Parasta valioluokkaa. Nyt se menee kakkapussien kanssa hissillä ylös ja alas. Varmaan joku luulee, että mun Maminamilla on huono henk.koht. hygienian hallinta. Terveisii Velimiehelle, tuun lauantaina kattoon sua.
Laitas valmiiksi joku treenipaikka. Voidaan työntää kuulaa ja hypätä korkeutta. Katotaan mistä se Kissimies pissii siis lue kumpi on kovempi kolli?!

Kommentit