Mukavaa maanantaita ihan jokaiselle !

Mulla on ollut tänään kiireitä; mä olen väistellyt imuria kotona. Maminami on imuroinut aapan raivolla pölypalleroita. Aurinko paistaa ja sen mielestä mäkin olen ihan pölyinen. Hitsukka, katsos vaan itteensä ennenkuin haukkuu muita. Maminami toi mulle töistä tänään ikioman Strutsin. Se on mun oma pölyhuiska. Mä olen riehunut sen kanssa ympäri taloa. Mä heitän sen ilmaan ja isken sitten kimppuun. Vitsit, nyt meillä on höyheniä täällä. Mut ei se mua haittaa - mulla on henkilökuntaa tähän putsaushommaan. Mami sano että, mulla ei ole puutetta kuin järjestä. Se on aika paha puute; sitä on huono saada peittoon. Terveisii Velimiehelle, sulla on samat geenit. Nähdään, tuun poikkeen jossain vaiheessa. Meillä on vielä syndetkin pitämättä. Älä vaan sit kutsu sitä Naapurin Mirriin niihin juhliin. Se on äkäinen donna ja tosi noloo saada siltä nökönököö omissa partyissa.
Kutsu joku vaalee hempukka, ne on mun mieleen enemmän. Noi tummat ja tuliset ei sovi mulle. Mä en pysy perässä. Mä en tuo sulle lahjaa, annatko sää mulle lahjan? Jos sä annat mulle lahjan niin sit määki tuon sulle lahjan. Loogista? Mutta älä vaan mua varten pyydystä mitään hiirihommaa, toimistollakin oli inhottavia sokerimuurahaisia ja mä jouduin kiipeen Mamin tuolille niitä karkuun. Ne harmistukset vaan kiipesi mun silkkiturkkikäsivarttani pitkin ja mä poika huiskin niitä pois. Vieläkään ole toipunu. See You, sanoo suuren maailman kartusiaanit. 

Kommentit

  1. Mun 2v.juhlat kuulemma pidetään ennen kolmatta syntymäpäivää. Ny mamma lähtee hoitajadonnan tykö jo torstaina. Se on pyhäpäivä ja mää sanoin sille, että mää pitäsin ne juhlat ny olis sitte pois nekin. Mamma vaan oli sitä miältä, että me kerriitään ne kissanminttupussit vaihtaan myähemminkin, tyhmä , mikä tyhmä. Se kraappii ja istuttaa ja lykkää kottikärryja, mullakin on tekemistä, ko hyökkään sen kimppuun milloin mistäkin. Tännään oli komia päivä, mut ne oli kylillä kamalan kauan.Tuffa oli kalaretkellä ja se toi seittemän iljetystä vauvanpunkasa. Ny ne ei liikkunu ja määki uskalsin niitä tutkia, kumma haju.Ne putsattiin ja pantiin pakastimmeen. Mamma sano, että nys sääkin saat kalasoppaa huamena, jesses tairan tulla teille junalla. Terkkuja koko poppoolle toivoo Iisakin väki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti