Ihanaa keskiviikkoa kaikille mun kamuille kukan takaa !

Mä kuulin Mamilta, että mä tuun huomenna toimistolle duuniin. Ne Pikkukissadonnat tulee myös. Mä aion vähän kysellä niiltä juttuja. Mun pitää myös vahtia niitten tekosia. Se vessahommakin mua askarruttaa. Mutta kyllä me varmaan pärjätään. Laitetaan sit kuvaa blogiin jos me mahdutaan samaan kuvaan. Kotona on aika nastaa, aurinko paistaa ja mä makailen keittiön ikkunalla tsiikaamassa puluja. Yöllä mä olen tosi rohkea veikko; mä nukun Pomomiehen kainalossa ja mua ei haittaa yhtään sen kääntyilyt. Mä vaan olen ihan rentona ja nukun syvää unta vaikka millä mutkalla. Päivällä mä en ole niin rohkea, mistähän sekin johtuu. Varmaan jotakin tekemistä geeneillä tässä jutussa. Harmi ettei kartusiaaneille myydä geenitestejä apteekissa niinku ihmisille myydään. Voisinhan mäkin haluta saada tietooni asioita; oonko vaikka allerginen kanageleelle? Hui kauhistus - mikä ajatus !Posted by Picasa

Kommentit