Mökin jälkeen kotona

Olen mä nyt poikki. Hitsuli sentään, mikä mökkireissu. Ihan ekaksi mä siivosin mökin talven jäljiltä kuntoon. Tosi raskasta se imurointi ja muu turha pöllytys. Sitten mä lauloin karaokea. Sen jälkeen tuli Velimies yllärinä kylään tsiikaan mua. Me pojat lenkkeiltiin ja kipitettiin peräkanaa joka paikkaan.
Ruoka maitto meille molemmille. Mäkin vedin napaani jotain viime kesältä jääneitä muroja.
Illalla mentiin nukkuun. Mun porukoilla on semmoset tunturisusimakuupussit. Ekaksi mä aattelin et mäpä poika nukun siitten välissä. Kylmä hiipi mun varpaisiini ja niinpä mä menin Maminamin pussiin. Mami veti ketjun kiinni ja siinä me koisattiin vieretysten YHDEKSÄÄN aamulla. En meinaan metelöinyt tai hiipparoinut missään aamuvarhain. Taitaa se maalaisilma väsyttää.
Kyllä mä taas tuun mökille. Heti kun mut vaan tuodaan sinne. Harmi ettei mulla ole pientä mopoa, että voisin päristellä omia aikojani sinne maalle. Kiitos vaan kaikesta!

Kommentit