Mun hoitajadonnan Mamin 50-vuotisjuhlat Kokemäellä


 




Mulla oli siellä tosi jännää. Tutkin kaikki ihkut paikat ja sitten ne kaikki tyypit kävi kattomassa mua. Mua tottakai kehuttiin ja paijattiin. Mulla kävi vähän hupsusti juhlien jälkeen. Nappasin yön hämäryydessä koko pussin kissanminttua ja vatsa meni mulla huonoon kuntoon. Mutta taisi siellä jollain muullakin olla pakki sekaisin aamulla. Kuuntelin vaan et about puoli kolmelta kaikui vielä karaokesta " Aikuinen nainen. " Mutta ei mua haitannut semmoset laulelut. Tunkesin mun porukoiden väliin nukkumaan niitten 120 senttii levyseen petiin. Pomomies oli ihan hiestä märkä, kun mä olin toisella puolella ja tulikuuma Maminami kiilasi sitä parhaan kykynsä mukaan lattialle. Jännii nää juhlat, mä tuun kyllä varmana toistekin jos vaan kutsutaan.


Laitan tähän vielä sen Frank Sinatrankin, jonka Pomomies vetäsi kovaa ja matalalta mun Hoitopaikan ylimmälle käskynhaltijalle. Se on semmonen maisteri niin mä vähän arastelen sitä joskus. On se sillai ihan ok ihmisnaistyypiksi. Välillä mä jopa hiemailen sen jaloissa. Et ONNEE vaan munkin puolesta. Mä en osaa laulaa tai lausua runoja mutta olen hengessä mukana, MJAU!


Juhlapaikan tiedot


Kommentit