Lempipaikkani toimistolla

Mä kyttään tätä huonetta ja just tätä paikkaa toimistolla. Heti, kun ovi jää auki niin tähän mä ryntään makaamaan. Tän huoneen haltijadonna on ainoo, joka ei niin piittaisi musta. Kyllä mä luulen et se vähän tykkää meikämannesta, ei se muuten rapsuttas mua leuan alta.

Mä olen menossa huomenna juhliin ja mä olen siellä yötä mun porukoiden kanssa. Mun yöpyminen ei maksa mitään, mä olen vähän niinku stara.

Nähdään huomenna, mä pistän parhaan rusettini kaulaani.
Mä olen tyylikäs citykissamies.

Kommentit

  1. Moi Nyyttoni. Sää oot varmaan kommee kissaherra niisä juhlisa, määkin voisin tulla, mutta mulla on täällä tehtävä. Mää pidän huolen talosta, kun porukat on poissa, joten tuu kattoon sitten vaikka pyhänä taikka joskus. Oon leppäilly vaan ja orotellu saretta, ko sillai nukuttaa.Terveisin Iisakki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti