Kevättä odotellessa

Mulla tuntuu jo kevättä rinnassa. Olen katsellut ikkunasta niin aurinko on jo ihan selvästi paistanut enemmän.
Linnut livertävät ja ne mokomat pulut käppäilevät ihan silmieni edessä. Elävät paistit katonrajassa.
Koitan niitä välillä huitoa ikkunan läpi mutta eihän se auta. Ikkunaan vaan tulee kaikkia jälkiä ja Maminami pyyhkii sitä alvariinsa.
Mä en tykkää noista jatkuvista siivoilupuuhista. Kyllä riittää, kun kerran vuodessa imuroidaan ja pölyt pyyhitään. Mua ja Pomomiestä alkaa kuristamaan kurkusta, kun me kuullaan imurin ääni. Imuri on ihan tyhmä vehje. Kaikki maailman imurit voisi lähettää kuuhun mun puolesta. Onko sulla Velimies näitä imuriongelmia siellä maalla? Nähdään,
terveisin Nyyttoni kaupungista.

Kommentit

  1. Mamma ei oo kyllä himosiivooja, mutta viime viikolla se siivos. Minun oma kiipeilytelineeni, josta ei ole koskaan häätöä tullut oli uhattuna ja imurin varressa oli itse vanha herra.Puolustin Gaddafin lailla kynsin, hampain reviiriäni. Periksi oli annettava ja muuttaa sängyn alle. Vihdoin mekkala laantui ja tutkin tuhon jäljet.Pehmusteet, jotka olin pehmittänyt omilla hienoilla karvoillani oli myllätty ja klasi oli myäs kiiltävä. Noo, nyt on taas hyvin, orava oli tuolla klasin takana, se on järjestyksessä vähän sille sähistelin ja kiitettävästi on pehmustuskin jo kertynyt takaisin.Terkkuja kaupunkiin.

    VastaaPoista
  2. Onko sulla Velimies semmonen leopardikarvahattu? Meinaan sillä gaddafilla on ainakin kuvissa. Sitten sillä on neitsytamatsonikaarti henkivartijoinaaan. Hyi hitsukka, mä en moista kaartia huolisi vaivoikseni.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti