Hups, kuvassa onkin velimies Iisakki. Isäntä itse maalta. Iisakki lähetti mulle tassupostia ja oli ihan naamaa. Iisakilla oli ollut koko viikonlopun OMA hoitajadonna, Vantaalta. Siis pääkaupunkiseudulta. Tää donna oli sitten kuulemma kuvannut Velimiestä riesaksi saakka. Tietäähän nää donnat. Mä ainakin tiedän. Laskin muuten omani ja kyllä mä olen edelleen johdossa. Mulla on Maminami, Iida Ihana, Ihmisnahkasisko, Kummitäti ja lukuisia muita. En edes osaa laskea niin pitkälle. Luin tänään by the way lehdestä, että on semmosia lapsesta saakka suuritarpeisia tyyppejä. Mä tunnistin heti itseni. Mä olen just sen tyylinen kissamies. Eilenkin, kun Maminami luki kirjaa sängyllä niin mä hyökkäsin sen viereen rentoutumaan. Siinä ei todellakaan tarvita muita, esim. Pomomiestä jakamassa meen laatuaikaa. Mä täytän kirjaimellisesti koko sängyn.


Ps. Jassulle lämpimästi tervetuloa kuvausmatkalle tänne meille, meillä on aineistot aika loppu. Siis laadukkaat kuvat, onhan musta noita Mamin ottamia kuvia tietsikka täynnä.



Kommentit