Uusi Juomakipponi



Maminami tilasi mulle tämmösen ihmelaitteen Zooplussasta. Siinä vesi virtaa vähän kuin vessanpytyssä eestaas ja mä poika sitten juon siitä. Pomomies epäili jotain et mä en niinku tajuis koko hössäkästä mitään. Yllättyy sekin, kun mä ryyppään heti koko kipon tyhjäksi. Mami aikoo laittaa sen keittiön tiskipöydälle ja mä saan siinä liikuntaa samalla, kun hyppään kevyesti kuin tiikeri juomalähteelleni. IIsakin mamma epäilee, että Pomomies kiskoo mun lähteestä virtajohtoo irti seinästä taukoomati. Se on katos tarkka sähkönkulutuksesta.
Mä kirjotan heti kommentini tästä lähteestäni, kunhan saan sen kokeiluun. Love You My Friends! Taittuu multa vaikka englanti ja kehonkieli kans. Aamullakin rakastin Mamii niin rankoin ottein, että vieläkin on Mamilla rintaranka hellänä. Meillä slaaveilla tunteet on herkässä. Mukavaa viikonloppuna kaikille.

Kommentit