Hupskeikkaa

Koskahan mun pää ei enää taivu takaisin tästä pinnojen välistä? Mitähän Maminami sitten tekee? Hakee sahan vai odottaa mun pään pienentymistä? Tällä menolla mun pää ainakin suurenee, huonoo ruokaa täällä on kyllä tarjoiltu, tiedoksi vaan.
Niitä pahvisii light-nappuloita ja aika vähän pussiruokaa. Mä en siis ole millään laiharilla, mun syömisiä vaan vähän tarkkaillaan.
Tänään aamulla mulla oli tosi tiukka paikka. Mun vessasydeema on suihkun vieressä ja aina jos joku menee suihkuun niin mun pitää ängetä tarkkailemaan siihen viereen. Tänään Maminami ei huomannut mua ja aatteli pestä mun henk.koht. vessasydeemani edustan samantien kun suihkuttelee muutenkin. Voi hitsukka, mä osuin siihen suihkun suuttimen eteen. Sadan metrin sähköaitojen ennätys rikkoutui, kun mä syöksyin vessan oveen kiinni. Pomomies luuli et sarvikuono vähintään rynkyttää vessanoven takana. Nyt mä oon vähän vieroksunut Maminamia sen katalan tempun vuoksi. Kyllä pitäs kattoo ettei kissamies ole vesivaarassa omassa kylpyhuoneessaan.
Aika tylsää muuten ollut. Terveisii mun kamuille.
Posted by Picasa

Kommentit