EU äänestää GMO-lihan sallimisesta | Kauppalehti.fi

Me ei hyväksytä Mamin kanssa mitään GMO-lihoja meille.
Mäkin alan pian kokonaan luomubroilerinpopsijaksi. Jos niitä vaan löytys jostain.
Meillä syödään luomua ja mäkin olen ihan luomukissa.
Mä äänestän puhtaan ruuan puolesta.
Eduskuntavaaliehdokastani en vielä tiedä. Kerron, kun löytyy.
Aion tehdä tänään vaalikonetestin. Mä olen valveutunut kissa.
Voisin ruveta itsekin ehdokkaaksi - olisin ainakin yhtä viisas kuin monet niistäkin.

Perustetaan uusi puolue.
Kartusiaanit valtaan Suomessa.
Ei enää hiiret hyppisi pöydille.
Tuu Iisakki messiin. Sä voit tehdä vaalityötä maalla. Mä teen kaupungissa.
Meen ei tarvisi edes ostaa uusia vaatteita - meillä on jo tylsän harmaat virkamiespuvut valmiina.

Ollaan samaa mieltä kaikkien kanssa. Luvataan kaikille meitä äänestäville mielettömiä etuja.
Sitten, kun ollaan vallankahvassa kiinni niin unohdetaan semmoset vaalilupaushöpinät.
Kahmitaan vaan meille kaikki geleet ja vapaat donnat.

Terveisin vallanhimoinen velimies kaupungista

PS. vastustajat viedään saunan taa. Muut vastaanpölisijät katoaa.
Ollaan vaan kahdestaan kunkkuja.
Mä olen koko tanssilattian sankari. Sä voit olla vaikka suurruhtinas. Tai jotain.



EU äänestää GMO-lihan sallimisesta Kauppalehti.fi

Kommentit