Light - nappulat kehiin

Sanotaan jos mies saati kissamies ei enää näe piip piip piip niin jotain on tehtävä.
Niinpä mulle ostettiin Royal Canin Light-nappiksia.
Siinä pussin päällä on jonkin ruipelon katin kuva, mun mielestä semmoset katit punnitaan neuvolassa.
En mä niitä vielä ole maistanut. Tässä sitten joku arkipyhä ensi viikolla kokeilen.
Pomomies uhkaili Maminamia, että mulle tulee sydänhalvaus, diabetes tai muuten vaan äkkikuolema.
Mami taas pelkää, että mä masennun jos en saa enää kanageleetä.
Hitsuli, pitääkö mun siis päättää olenko masentunut laiha vai iloinen syöppö?
Mitäs luulet Velimies? Sulla on kummiskin solakat muodot, kyllä mäkin sitten kesällä taas sporttaan sun kanssa. Mä tuun käymään tässä joku päivä, ehkä viikonloppuna. Ensi viikollahan mä meen Iida Ihanalle hoitoon. Siinä on donna mun makuuni. Pusit ja halit mun lukijoille:)

Kommentit