Väsyttää


Olen ollut tänään tosi väsynyt. Mamilla on nuha ja mä olen hoitanut sitä. Aika rankkaa sairaanhoitajankin duuni on. En mä vaan oikeesti jaksais kokoaikaa passata ketään. Enkä mä oikein osaakaan. Vaikeeta mulle toi ruuanlaitto ja siivoushommelit. Sit ne potilaat vielä vaatii kaikkee kokoajan. Tääkään donna ei pysy selällään sievästi kerälle kääriytyneenä mun vieressä. Vaan se loikkii eestaas ja hyppyyttää muitakin tässä perheessä. Toivottavasti se paranee pian et päästään normaaliin rytmiin.
Posted by Picasa

Kommentit

  1. Kuule veli, ota vaan iisisti. Sama täällä, mää oon pualet aikaa syrän syrjällään sänkyn alla, kun niin kaameita aivastuskohtauksia on mun mammalla.Se ei tykkää olla nuhassa, kun semmonen aivastelu ei kuulu sen elämään.Monta tuntia se oli paikallaan ja nukku, oltiin siinä viärekkäin.Se pessee aina naamaansa ja mää sanoin sille, että nahkaskin kulluu ja se vaan mulle kivahti, et oo sää vaan kolli hiljaa. Taas yritettään täsä mennä maate.Sun ihmisnahkasiskos lukkee kirjaa täältä Kokemäjeltä eikä siitäkään ole seuraa.terkkuja teille toivoo Iisakki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti