Postikortti-Nyyttoni

Aika mieletön Fanipostikortti musta. Tän kortin mä sitten Pomomiehelle töihin lähetin, jottei se unohda mua. Meillä oli eilen vähän riitaa Pomomiehen kanssa, raaputin sitä vähän käteen. Mut se alotti. Oikeesti me ei tiedetä kumpi alotti. Pojat on poikia. Terveisii Velimiehelle, mä tuun pian kattoon sua. Jos Maminami tuo mut.
Mä kysyn siltä tänään sitä juttuu. Meillä on ollut hitsukan kylmä ja sitte meillä on törkeesti lunta. Mä olen kytännyt yökaudet ikkunasta kaupungin aura-autoja. Valot vilkkuu ja mua pelottaa ihan semmoset isot autot ja ne kaameet kolinat, kun ne sitä lunta ajaa eestaas. Viime yönä mä hain Mamia monta kertaa kattoon mun kanssa ikkunasta niitä touhuja muttei se edes herännyt. Yksin siellä sitten jouduin tarkkaileen. Epistä.

Kommentit

  1. Moi, velimies. Mulla on nyt rauhallinen olo. Syön ja teen vessatoimet ja sitten vähän laukkailen, käyn kattomasa mammaa, se hääräilee milloin missäkin, mutta mää löyrän sen aina. Sulla on tosi makee fanikuva, määkin tairan tehrä semmosen ittestäni, oon sitä miättiny.Mää lährin ovenravosta vähä tonne ulkoileen, mutta pualesa ahteesa täyry äkkiä juosta takasin, ko tassut meinas paleltua. Mää olin aamupäivän kattellu närhejä klasista ja ajattelin, että tutkin niitä vähän lähempää kans.Siälä on montaa sorttia noita linnuja. Vanha herra sano, että kuusitinkkisiä ei oo viälä näkyny, kai ne nyppii niistä kuusenoksista jotakin syätävää.Se meni äskön maate ja ny kuuluu kamala kuarsaaminen, ihan ko yhren Kiettareen äijän traktori. Siinä ei oo hyttiä, mutta lujjaa se mennee. Tälläi talvella harvemmin kyllä. Mää tunnen noi ajovehkeet kaikki, ko mää kattelen aina niitä ja kuulustelen niitten ääniä.Mää tirän aina ko pomomiäskin tullee, sillä on semmonen pehmosen karhee autonääni ja niitä ei täsä oo paljon muita. Tulkaa ny vaan pian kattoon, mää oon jo ihan lepääntyny joulusta. terveisin Iisakki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti