Nyytton - the Pyytton

Mua aina joskus kutsutaan nyytton the pyyttoniksi. Mulla on kyllä välillä aika käärmeasentoja, kun oikein venuttelen ja keikistelen kameralle. Aika harvon mä kyllä tykkään kuvaamisesta. Ärsyttävää lepertelyä Maminamilta, kun se koittaa hämätä mua ja napsia musta paparazzi-kuvia. Yleensä se yrittää sitä samaa temppua eli mulle heilutetaan kulunutta karvahuiskaa. Mun sitte pitäsi riemusta ratketa ja hypätä sen huiskan kimppuun jollain tiikerinloikalla. Mieluiten varmaan mun täytys esittää kuperkeikkaa ja pussihyppelyä. EVVK. Kissanminttuu jos saan haistella niin se on eri juttu. Silloin voin vähän innostua temppuileen.
Voisiks sää Iisakki tulla väliilä meille leikkiin? Tulisitte porukalla kaupunkiin ja sä olisit mun kaa? Ei kovin kauaa, mut pari tuntii? Sun porukat vois mennä joululahjaostoksille ja vaikka ravintolaan syömään. Vanha Herra pääsisi kattoon pilkkisyöttejä ja sun mamma hypisteleen vaatteita. Pomomies on ihan kypsä, kun se joutuu huomenna Mamin kanssa kaupungille shoppaileen. Vitsi, onneksi mun ei tarvi mennä. Naisten kanssa shoppailu on kaameaa. Ne hypistelee kaikkee tarpeetonta ja sit mitään ei kummiska osteta. Terveisii vaan kaikille miehille - kissoille ja ihmisille.

Kommentit