Mun himoni kohteet


Nää Mamin vaaleanpunaiset karvahössykkätoffelit on mulle ihan kuin huumetta. Mä oon niihin ihan love.
Kaivan ne esiin vaikka mistä ja kannan suussani sohvan alle. Siellä mä sitten annan niille kyytiä.
Mä toivon Joulupukilta omia karvatoffeleita ja mieluiten vienolla jalkahaisulilla. Näihinkin tossuihin mä lykkään pääni sisään ja vedään syvää henkee. Muuten mä oon puuhastellut joulupuuhia. Paketoinut mm. ja sitten mä olen suunnitellut joulun ruokalistaa, siis ittelleni. Aluksi mä otan sitä kanageelii ja sit pääruuaksi kanageelii ja jälkkäriks samaa. Oon siis ruuan suhteen helppo tyyppi.
Muutenkin oon ihan iisibiisi hemmo. Mä kuulin Mamilta että, Vanha Herra ja Iisakki matkustaa kahdestaan autolla Nummelaan joulunviettoon. Niillä on pikku-auto täynnä lahjoja ja kaiken kruunaa savustettu jättikala. Toivottavasti Iisakki ymmärtää olla karjumatta kopassaan, Vanhan Herran hermo saattaa muuten mennä ajon tuoksinassa ja Velimies pudotetaan tien viereen. Sääliksi käy Velimiestä jos se joutuu liftaamaan Hesaan tossa pakkasessa. Terveisii vaan tutuille ja tuntemattomille kans.
Posted by Picasa

Kommentit