Laatikkokissamies

Mamilla oli tänään joulu. Iherbista tuli paketti ja se oli täynnä kaikkee ihkuu. Ravintolisii ja luomutuotteita. Mäkin revin papereita ihan innoissani ja kattoin oliko mulle tullut luomukissanminttuu. Naiset on kovia tilaamaan kaikkee sieltä netistä. Me ollaan lähinnä tarkkailtu Pomomiehen kanssa noita tilauksia. Sitten se Mami maksaa vielä niitä Visalla, joten mä tarkkailen myös, että se lähtee aamulla töihin. Mä tien et pitää käydä töissä, jotta saa rahaa. Mulla on sillai helppoo, kun mun ei tarvi tehdä töitä. Mä oon niinku semmonen gigolo, että naiset elättää mut. Mut senkin takia mä pidän huolta Mamista, joka aamu herätän sen hellästi aika tarkkaan varttia yli seittemän. Harmi, että mä en vieläkään erota viikonloppua arkiaamuista. Mutta meitä huolestuttaa se netti Pomomiehen kanssa, ei kai sieltä vaan voi tilata uuttaa kartusiaania ja Pomomiestä. Mitä sää luulet Iisakki, onko sun mamma siellä tilailemassa jatkuvasti jotain hömppää? Paa laittain kans päällesi jos meet ulos. Siellä on hitsukan kylmä. Terveisii kaikille mun tutuille ja kaikille muillekin.
Posted by Picasa

Kommentit

  1. Jep velimiäs, täälä on kamalan kylmä, huom, pihalla. Ko meillä on ny noi uuret klasit. Arkieteinen jotenkin sekotti mun pääni. Ajattelin mennä vähän ulos käppäileen ja kohotin mun ääneni. Mamma sanoi, että sielä huitsin ankara ilma. No, sitte se nosti mun portaalle ja voi hyvät hyssykät, mun tassut otti maahan kiinni ja ei sen noppeempaa takavasemmalle tulloo oo kuulemma tääläpäin nähty. Ny kattelen niitä kirskuttajia pöyrällä ja ihmettelen, miksi ei semmoset tulitikkukintut jääry ja krapsahda poikki. On tää maailma vaan ihmeitä täynnä, mää tiärän semmosenkin. Paljon terkkuja Porriin, mää en vaatetta kaipaa, ko mää en pihalle mee toivoo Iisakki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti