Jännittäviä aikoja

Maminami teki meille eilen jouluikkunan. Siihen mun ikkunalle laitettiin kauhee kasa kaikkee semmosta tuohista tilpehööriä. Siinä on enkeleitä, tähtiä, rinkuloita ja sit jotain muutaki jouluun liittyvää tingeltangelia. Mua vähän himotti eilen niihin tassulla koskea mutta Maminami kielsi mua jyrkästi. Yöllä mä en enää pystynyt hillitteen sisäistä ääntäni ja kävin ottamassa yhden, ihan pienen koristeen. Leikin sillä vähän ja se joteski sitten hajos. Heikkoo tekoo ne on tommoset Lidlin vehkeet. Kyllä siinä mainoksessa sanotaan jo et ei halvalla saa kunnon tavaraa, prostoita vaan. Kaiken huipuksi meillä oli vielä illalla eläviä kynttilöitä lasikipassa kellumassa vedessä. Ne haisi musta pahalle, jotain tuoksuu niistä sitten piti tulla huoneilmaan. Mä niitäkin kauhoin sieltä vedestä mutta sitten kyllä jo Pomomieskin ärähti. Ei mua aikuisen oikeesti voisi jättää kynttilöiden kanssa vahtimatta. Onneksi on nykyään niitä led-kynttilöitä. Mä olen kyllä tosi kiltti kissamies mutta rajansa on munkin hermoilla. Hermot loppuu siihen, kun kynttilät uiskentelee vedessä ja porukat ei huomaa mua tarpeeksi. Kivat sulle Iisakki, sulla on kiva mamma kun se päästää sut ulkoa takas sisälle. Meillä pojilla pitäs olla säänkestävät turkit mutta kyllä näillä pakkasilla meidät molemmat tuoni korjais tunnin ulkona olon jälkeen. Terveisii Vanhalle Herralle, se voi nyt vaikka lukee lehtee siinä uuden oven edessä. Meinaan kunnei enää vedä oven ravoista sisälle niinku ennenvanhaan tapahtu.
Posted by Picasa

Kommentit

  1. Nää on kyllä mainioita tarinoita. Ei mun katti tollasia osaa !

    VastaaPoista

Lähetä kommentti