HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE !


Mä aloitan nyt Joulun vieton ja toivotan kaikille oikein mukavaa ja rauhallista joulunaikaa.
               Syökää hyvin ja rakastakaa toisianne, kovasti.


Kommentit

  1. Terve velimies, mää oon kuule kotona ja kyllä oli hyvä retki. Ihan ehheenä ollaan mamman kans omilla paikoillamme täälä kotona ja se on vasta mukavaa. Kyl mää siälä kyläsä tykkäsin olla, mut sun hajus sieltä jostain aina pöllähti. Kerranki istuin siinä komialla klasipenkillä ja eikös sun vinkee hajus siitä noussu. Mun jäi suuni pualiauki ja ihan jäykkä olo oli, enkä oikein henkkeekä saanu verettyä. Mun refleksit toimi automaattisesti, niin etten oikein ittekkä huamannu, mutta sen talon emäntä sai kans refleksinsä toimimaan ja ensin mua huiskittiin ja voi auta armias sitä kloriitin hajua, en mää sitt hetkeen siihen penkkiin menny. Mää tykkään laulusta ja se porukka soitti ja laulo. Mää olsin vielä mamman kainalosta kuunnellu sitä, mutta vanhan herran kuorsaus ja mamman puhina sai munkin vetämään ansaittua hornaa koko pitkän yän. t.Iisakki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti